29 Nisan 24, Pazartesi

Dynapac 90. yılını kutluyor

Dynapac 90 yılı geride bırakmanın gururunu yaşıyor. Türkiye’de Karyer Tatmak tarafından temsil edilen Dynapac’ın yol ekipmaları üretim geçmişi, Almanya’da 1953 yılında kurulan Klaus-Gerd Hoes şirketiyle başladı. Dynapac’tan yapılan basın açıklamasında “Dynapac, 90 yıldır sayısız insana yolculuklarında eşlik eden yolların ve patikaların inşasına yardımcı oluyor. Ancak belki de daha önemli olanı, şirketin neredeyse bir yüzyıldır izlediği yoldur. Bu yıl, sadece asfaltlama ve sıkıştırma alanında yenilikçi bir firma olarak değil, aynı zamanda kendi benzersiz yolumuzun yolcusu olarak 90. yıl dönümümüzü kutlayacağız” denildi.

Doğru ‘yol’ arkadaşları

Açıklama şu ifadelerle devam etti: “Her yolculuğun doğru yol arkadaşına ihtiyacı vardır. Bizim için her zaman ortaklarımız olmuştur. 1934 yılında İsveç’teki başlangıcımızdan küresel ürün ve hizmet ağımıza kadar, ortaklarımızı her zaman seyahat arkadaşları olarak gördük. Birlikte sınırları zorladık, yeni zorluklarla karşılaştık ve kelimenin tam anlamıyla daha fazla mobilitenin zeminini hazırladık. Yolculuk bizi kurak çöllerden donmuş manzaralara, uzak karakollardan en yoğun metropol şehirlere kadar dünyanın her köşesine götürdü. Ve her aşamadan keyif aldık.
Ancak her yolculuk ileriye bakmakla ilgilidir; bu nedenle ortaklarımızla birlikte asfaltlama ve sıkıştırma alanında yeniliklere öncülük ediyor ve yeni taleplere uyum sağlıyoruz. Daha fazla sürdürülebilirliğin teşvik edilmesi, alternatif enerji araçlarının sağlanması ve dijital dönüşümlerle ilerlemek bugünün ve yarının önemli sorunlarından sadece birkaçı. Neyse ki, başından beri “erken uyum sağlayan” olduk. İlk elektrikli modelleri trendden çok önce ortaya çıkardık ve emisyonsuz bir dünya için Z.ERA programımız, azaltılmış karbon ayak izini ilerletmeye ve ortağımızın karbon salınımı azaltım hedeflerinin karşılanmasına yardımcı olmaya devam ediyor. Dijitalleşen dünya, “nesnelerin interneti” diyebileceğinizden daha hızlı değiştiğinden, satıştan desteğe kadar tüm hizmet portföyümüzün en son dijital gelişmelere uygun olmasını sağlamak için yoğun yatırım yapıyoruz. Önümüzdeki yol bize ve ortaklarımıza neler getirecek? Son birkaç yıl bize her şeyin olabileceğini gösterdi ve birlikte yeni hedeflere ulaşacağımıza ve hizmet, teknoloji ve ilerlemede yeni ve gelecek vaat eden yolları keşfedeceğimize inanıyoruz. 90 yıldır çalışanlarımızın çeşitli yeteneklerinden ve pek çok harika ortakla çalışmaktan büyük gurur duyuyoruz.”